تبلیغات

تابلو مغازه

    امروزه تابلوهای تبلیغاتی و تابلوی سردر مغازه با طرح ها و مواد مختلفی ساخته می شوند که بسیار با یکدیگر فرق دارند. برای انتخاب بهترین تابلو مغازه، ابتدا باید با انواع تابلو مغازه ها و ویژگی های هرکدام از آنها آشنا شوید تا بتوانید از میان آنها، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. شما باید به سلیقه و بودجه خود نیز برای انتخاب تابلو سردر مغازه توجه کنید.

انواع حروف برجسته

    حروف های برجسته از نظر جنس و نوع نورپردازی انواع مختلفی دارند.

    تابلوهای چلنیوم لبه‌ای از جنس آلومینیوم و روی کار از جنس طلق دارند که نور پردازی از قسمت روی حروف انجام می‌شود.


    تابلوهای پلکسی تمام قسمت رو و لبه‌ی حروف قابل روشن شدن هستند.


    تابلوهای استیل از جنس استیل نگیر و به رنگ های نقره ای و طلایی هستند که نور از آنها عبور نمی‌کند. به همین دلیل از نور مخفی در پشت حروف استفاده می‌شود که اصطلاحا به آن نوراندریک می‌گویند.


    تابلوهای حروف فلزی نیز از فلزهای مختلف ساخته می‌شوند که میتوان با رنگ‌های کوره ای و یا اتوموبیلی برای رنگ‌آمیزی آنها استفاده کرد.

تبلیغات محیطی

    برای تبلیغات محیطی می توانیم از انواع حروف برجسته ، لایت باکس ها، بنرهای تبلیغاتی و بیلبوردها استفاده کرد.انواع لایت باکس

آرشیو

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 2
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 23
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 17
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 2
    بازدید هفته بازدید هفته : 59
    بازدید ماه بازدید ماه : 125
    بازدید سال بازدید سال : 835
    بازدید کلی بازدید کلی : 6,275

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.143.205.169
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

چرا برای فروشگاه خود به تابلو چلنیوم نیاز داریم؟

چرا برای فروشگاه خود به تابلو چلنیوم نیاز داریم؟

اگر شما هم فروشنده ی مغازه ای هستید، حتما همواره به دنبال افزایش فروش خود هستید. مدام به این فکر میکنید که چگونه مشتریان بیشتری داشته باشید و کسب و کارتان را رونق بهتری بدهید. افزایش کیفیت محصولات و خدمات، تخفیف های فصلی، تنوع اجناس و ... در این راه به شما کمک میکند. ولی همه این ها بستگی به تبلیغات شما دارد. باید نام برند و مغازه تان در یاد مشتری ها بماند تا به شما وفادارتر شوند. برای اینکار استفاده از تابلوهای حروف برجسته با نام چلنیوم کمک بسیاری خواهد کرد. نمای مغازه و دکوراسیون داخلی فروشگاه شما هم به همین اندازه اهمیت پیدا می‌کند.

مزایای حروف برجسته تابلو چلنیوم

این تابلو با داشتن خصوصیات آلومینیوم در برابر عوامل جوی، آفتاب، گرما و سرما مقاوم است . بنابر این با یکبار انتخاب و نصب تابلو چلنیوم تا سال ها نیاز به تعویض تابلو مغازه خود ندارید.
کارخانه ی تولید کننده لبه های چلنیوم برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل حروف، از نوار اسفنجی گردگیر استفاده می کند . این نوار از نفوذ آب و گرد و خاک به داخل حروف جلوگیری میکند.
رول های چلنیوم تا قبل از نصب دارای روکش پلاستیکی هستند که از آن ها در برابر خط و خش محافظت می کند. البته باید حتما پوشش پلاستیکی را قبل از نصب از حروف جدا کرد . زیرا قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث چسبیدن روکش به حروف می شود.
چلنیوم تغییر رنگ نمی دهد و دارای رنگ بندی های متنوعی است . البته در رنگ هایی به جز طلایی و نقره ای ، دیگر براقیت و حالت آیینه ای را شاهد نیستیم.
عرض لبه ها ۷، ۹ و ۱۱ سانتی متر است . برای نصب در ارتفاع بالا معمولا از لبه ۱۱ سانتی استفاده می شود.
ضخامت ورق های چلنیوم در برندهای معتبر بالاست و این گزینه ساخت حروف با ابعاد بزرگتر و سنگین تر را تضمین میکند.
ضخامت های پایین تر به راحتی آسیب می بینند و سوراخ می شوند و یا ممکن است موجدار به نظر برسند.

دیگر ویژگی های مثبت 

شاید بپرسید که چرا این تابلوها تا این اندازه پرطرفدار هستند و افراد زیادی از آن برای معرفی کسب و کار خود استفاده می کنند؟ این موضوع به دلیل ویژگی های مثبت این نوع تابلو مغازه است. به دلیل اینکه تابلو چلنیوم از آلومینیوم ساخته می شود، زیبایی استیل و دوام آلومینیوم را دارد. البته مزایای تابلو چلنیوم به این موضوع محدود نمی شود. از جمله مزایای بیشتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  در برابر زنگ زدگی مقاوم است.
  • ثبات رنگی و ماندگاری تابلو چلنیوم بالا است.
  •  در برابر سرما، گرما و اشعه آفتاب مقاوم است و خراب نمی شود.
  • این تابلوها در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت زیادی نشان می دهند.
  • تابلوی چلنیوم را به راحتی می توان تمیز کرد و حتی آن را با آب و مواد شوینده شست.
  •  دارای رنگ بندی بسیار متنوع است و می توان تابلو با رنگ دلخواه را سفارش داد.
  • عمر حروف برجسته ای که با این جنس ساخته می شوند بالا است و مقاومت خوبی دارد.
  • تابلوهای چلنیوم را می توان در طرح ها و اندازه های مختلف ساخت.
  • مصرف برق لامپهای LED یا SMD به کار رفته بسیار پایین است.
  • شکل ظاهری این تابلو به صورتی است که تا مدتها در ذهن افراد می ماند و به معرفی و تبلیغ یک کسب و کار، کمک زیادی می کند.
  • تابلو چلنیوم فروشگاه سوپر ارکیده

 

سفارش تابلو چلنیوم از طریق تماس با : ۰۹۱۲۶۱۶۰۲۶۲

انواع تابلو چلنیوم برای مغازه

تابلو چلنیوم، یکی از مدلهای پرطرفدار و محبوب در میان تابلوهای تبلیغاتی است. با ورود حروف برجسته به دنیای تابلوسازی، استفاده از آن به عنوان تابلوی سردر مغازه و فروشگاه به سرعت رشد کرد و مورد استقبال صاحبان مشاغل واقع شد. این روزها، تعداد زیادی از مغازه ها و فروشگاه ها از انواع تابلو چلنیوم برای معرفی کسب و کار خود استفاده می کنند.

ab40b7dd672fee6e852b0b61e86a0e04.jpg

 

یکی از دلایل محبوبیت تنوع رنگ و شکلهای مختلف حروف آن است. در این قسمت قصد داریم شما را با انواع تابلو چلنیوم آشنا کنیم. هر یک از مدلهای تابلو چلنیوم، ویژگی های منحصر به فردی دارند و برای یک سری از فروشگاه ها مناسب هستند.

 

تابلوسازان حرفه ای خلاقیت و قوه تفکر خود را به کار گرفتند و انواع مختلف حروف برجسته برای تبلیغات مغازه ها را طراحی کردند. نوآوری این افراد، منجر به ایجاد انواع مدل ها شدکه عبارتند از:

تابلو چلنیوم ساده

 

در ابتدای ورود حروف برجسته، استفاده از تابلو چلنیوم ساده رواج زیادی داشت. ظاهر این مدل تابلو، ساده است و حروف آن به راحتی خوانده می شود. طرح ساده را می توان با رنگهای مختلف پلکسی گلاس ساخت. لبه ی این تابلوها نیز می تواند به رنگهای مختلف باشد.

برای ساختن تابلو چلنیوم ساده از ورق های PVC، پلکسی گلاس، لامپهای LED، لبه چلنیوم و منبع تغذیه استفاده می شود. قیمت ساخت و نصب نوع ساده، ارزان و منطقی است.

لبه این حروف به رنگ نقره ای، مشکی یا طلایی است. از تابلو چلنیوم در اداره های خصوصی و دولتی و سازمانهای مردمی بیشتر استفاده می شود. معمولا این حروف برجسته روی زمینه ای از جنس کامپوزیت، چوب ترموود و یا نمای سنگی ساختمان نصب می شوند.

 

تابلو پلکسی دوبل

علت نام گذاری این مدل تابلو این است که می توان در هنگام ساخت آن از دو رنگ مختلف پلکسی گلاس استفاده کرد. تابلو پلکسی دوبل، ظاهر ساده ای دارد؛ اما زیبایی و جلب توجه آن بسیار بیشتر از تابلو ساده است؛ زیرا از رنگهای مختلف پلکسی گلاس در ساخت آن استفاده می شود. انتخاب رنگهای پلکسی گلاس و نحوه ساخت تابلوی پلکسی دوبل، توسط مشتری و طبق سلیقه او انجام می شود.

 

برای ساخت حروف تابلوی چلنیوم، از دو یا چند رنگ متفاوت پلکسی گلاس، ورق های PVC، منبع تغذیه، لامپهای SMD و لبه ساده استفاده می شود. اگر انتخاب رنگ پلکسی گلاس را به درستی انجام دهید، تابلویی جذاب و بسیار زیبا تحویل خواهید گرفت. هزینه ساخت انواع تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، از هزینه ساخت حروف با یک لایه پلکسی بیشتر است.

تابلو چلنیوم دوبل

تابلو چلنیوم RGB

 

RGB مخفف سه واژه Red، Green و Blue است. همانطور که می دانید، قرمز، سبز و آبی، سه رنگ اصلی در دنیای رنگهای گرافیکی به شمار می روند. علت نام گذاری این تابلوها به این دلیل است که برای ساخت آنها از لامپ های SMD مدل RGB استفاده می شود. لامپ های SMD مدل RGB تنها به رنگهای سفید یا زرد نیستند؛ بلکه می توانند به رنگهای مختلفی از قبیل آبی، سبز، قرمز، بنفش و… دربیاید.

 

زیبایی و جذابیت انواع تابلو چلنیوم RGB زیاد است و می تواند ۷ رنگ مختلف را از خود به نمایش بگذارد. برای ساخت تابلوچلنیوم RGB از لبه چلنیوم، لامپ های SMD مدل RGB، پلکسی گلاس سفید، ورق های PVC، منبع تغذیه، کنترل کننده و مموری استفاده می شود.نحوه نورپردازی این SMD ها قابل برنامه ریزی است.

 

متخصصان این حوزه میتوانند هزاران برنامه نورپردازی طراحی کنند و داخل یک مموری یا حافظه داخلی دستگاه ذخیره کنند تا روی تابلو به نمایش دربیاید. دلیل استفاده از پلکسی گلاس سفید این است که رنگ و نورپردازی لامپهای SMD بیشتر و بهتر دیده شوند. از حروف برجسته RGB در مواردی که نیاز به جلب توجه و نشان دادن تمایز دارید استفاده کنید.

 

تابلو فول کالر

 

پس از تولید تابلو RGB، تابلو سازان به این فکر افتادند که انواع تابلو چلنیوم فول کالر را هم روانه بازار تابلوسازی کنند و موفق به این کار نیز شدند. تابلو چلنیوم فول کالر می تواند ۱۶ میلیون رنگ مختلف را نمایش دهد. این نوع از تابلو، بسیار زیبا و چشم نواز است.

لامپهای به کار رفته در این مدل تابلوها، لامپهای SMD مدل Full Color (فول کالر) هستند. برای ساختن این تابلو از لبه چلنیوم، پلکسی گلاس سفید، ریموت کنترلر مخصوص، منبع تغذیه، ورق های PVC و لامپهای SMD مدل Full Color استفاده می شود. هزینه ساخت تابلو فول کالر از دیگر مدلها بالاتر است؛ اما زیبایی و جذابیت آن نیز بسیار زیاد است.

 

تابلو چلنیوم پانچ یا الماسی

 

وقتی از تابلو چلنیوم پانچ پرده برداری شد، مردم با معنای یک تابلوی تبلیغاتی فوق العاده جذاب و خاص آشنا شدند. این تابلوها با ظرافت و دقت خاصی ساخته شده اند. برای ساخت انواع تابلو چلنیوم پانچ، اشکال مختلفی از جمله ستاره، دایره، مربع و… را روی پلکسی گلاس ایجاد می کنند. ایجاد این اشکال توسط دستگاه لیزر انجام می شود.

بعد از به وجود آمدن این اشکال روی ورقه های پلکسی گلاس، نور لامپ SMD موقع عبور از این اشکال شکسته می شود و نمایی زیبا و چشم نواز را به وجود می آورد. تابلو پانچی به نامهای دیگری از قبیل تابلو الماسی، تابلو نگینی، تابلو ستاره ای و… نیز می شناسند. هنگام عبور نور از سطح تابلو، گویی روی حروف برجسته، الماس یا نگینهای درخشان به کار رفته است و به همین دلیل، این تابلوها به تابلوهای الماسی یا نگینی مشهور شده اند.

تابلو لبه پانچ

لبه این حروف ها طرح دار است؛ در نتیجه نور از کناره ها و لبه تابلو به بیرون می تابد. نور و جلوه این تابلوها بسیار زیاد است و جذابیت بالایی دارند. انواع تابلو چلنیوم با لبه های پانچی، معمولا در رنگهای نقره ای و طلایی تولید می شود. این تابلو با طرح های مختلفی موجود است؛ مانند: چلنیوم پانچ، چلنیوم ساید، سوپر ساید، پانچ طرح گل، پانچ طرح آجری و… .

لوگو تابلو چلنیوم دوبل حروف برجسته

تابلو چلنیوم کریستال جدید

برای ساخت تابلو کریستالی، از حروف برجسته جدید استفاده می شود. این حروف برجسته با استفاده از پلکسی گلاس شیشه ای و دانه های کریستال ساخته می شود؛ در نتیجه، انگار که روی این محصول ، اکلیل یا کریستال ریز پاشیده شده است. برای ساخت تابلو کریستالی از لبه چلنیوم، پلکسی گلاس شیشه ای پوشیده شده با دانه های کریستال، ریموت کنترلر مخصوص، منبع تغذیه، ورق های PVC و لامپهای SMD استفاده می شود. لامپهای SMD به کار رفته در ساخت تابلو کریستال هم می تواند تک رنگ باشد . هم می تواند چند رنگ باشد. تابلو چلنیوم کریستال، در جلب توجه افراد قدرت بالایی دارد.

برای ساختن تابلو مغازه می توان از انواع مصالح و انواع طرحها استفاده کرد. تابلوسازان حرفه ای می توانند با ترکیب روشها و اصول مهم در ساختن تابلو حروف برجسته، نمایی زیبا و خاص درست کنند. به شما توصیه می کنیم که ساخت تابلو برجسته مغازه خود را به مجموعه ای معتبر بسپارید. شرکت تابلوسازی موتیفا ، سالها سابقه و تجربه کار در زمینه ساخت انواع تابلوها را دارد و شما می توانید ساخت تابلوی دلخواه خود را به این شرکت باتجربه بسپارید.

 

منبع :‌تابلوسازی موتیفا


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 تیر 1398 ساعت: 15:40
برچسب ها : ,,,,,,,,,

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش